AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Bombas mata en Nijeria norde

23 julio 2015

A la min du bombas ia esplode en du stasiones de bus en Gombe, un site en la norde de Nijeria, matante 29 persones, cisa plu.

Plu temprana en la dia, bombas umana ia mata a la min 11 persones en Camerun, la pais direta a este.

49 persones ia es matada en esplodes a un mercato en Gombe en la semana pasada. On ia culpa estremistes de Boko Haram per acel ataca.

La grupo islamiste, cual ataca frecuente en Nijeria norde, ia aumenta sua atacas de pos cuando Muhammadu Buhari ia deveni presidente en maio.

Asta aora, no grupo ia dise ce lo ia esecuta la atacas a la sera de ier, ma Boko Haram ia ataca stasiones de bus en la site a ante.

On teme ce la cuantia de mores en Gombe va crese, entre reportas ce deses de persones ia es ferida. Un atestor ia dise ce el ia conta 30 corpos mor a un de la stasiones.

En la anio pasada, Boko Haram ia saisi un area grande de Nijeria norde-este e ia declara un califia – un stato governada par lege muslim.

La armada nijerian, suportada par soldatos de paises visina (incluinte Camerun), ia recatura la plu de la teritorio, ma en semanas resente on ia esperia un aumenta de atacas par suiside.

A no multe oras ante la ataca en Gombe, bombas umana ia ataca la site Maroua en Camerun norde, lasante a la min 11 persones mor e deses ferida.

Un atestor local ia dise ce la bombores ia es du xicas joven ci ia desembla se como mendicores. Un de los ia detona la esplodentes a la mercato sentral de la site, en la tal ataca du de la semana pasada.

La autoriosas ia estende aora un proibi de porta burcas afin lo inclui ance Douala, la capital comersial de la pais. A ante, la proibi ia esiste sola en la provinse nomida la Area Estrema Norde, pos du atacas ala par bombas umana a un tempo plu temprana en esta mense.

La armada camerunes usa Maroua como un base per sua operas contro Boko Haram, como parte de un forte multinasional cual batalia la estremistes en areas visina de Nijeria.

Paul Biya, la presidente de Camerun, ia descrive la atacas como “coarde e vil”.

Seguente Amnestia Internasional, a la min 17 mil persones, de cual la plu ia es nonmilitar, ia es matada de pos la comensa de la revolta par Boko Haram en 2009. La grupo estremiste teni nonlibre ancora multe femes e enfantes, incluinte 219 xicas ci lo ia fura de un scola en Chibok en april de la anio pasada.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).