AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un xica japanes confesa mata un otra

30 julio 2014

Un xica japanes ci on ia aresta a soldi ia confesa ce el ia mata e desmembri un otra xica en sua clase. La polisia ia dise ce el ia confesa “desira mata algun” e desmembri un corpo.

Japan ia esperia alga matas de enfantes par enfantes. Un caso simil ia aveni en la mesma site, Sasebo, a des anios ante aora.

En la caso presente, la corpo de Aiwa Matsuo – ci ia ave 15 anios – ia es trovada en la casa de la suspetada en la matina temprana de soldi. Sua jenitores ia clama la polisia cuando el no ia reveni a casa.

La suspetada no pote es nomida, car el es un enfante, ma el ave 16 anios. A la note de saturdi, el ia revade con la vitim a sua propre casa, do el ia abita sola de pos april. Ala, el ia colpa la retro de la testa de Matsuo con un util e ia strangula el con un corda.

On ia trova la vitim con sua testa e mano sinistra taliada a via, e con sua ventre abrida par talia. La polisia ia trova un martel e un siera a la casa.

Lo pare ce la suspetada ia publici ance alga mesajes sur un foro de interede, incluinte fotos de un mano sanguosa. Esta mesajes ia comensa a sirca du oras pos la mori de Matsuo.

La suspetada ia ave un istoria de problemes. Sua madre ia mori de canser en la anio pasada, e sua padre ia resposi resente. El mesma ia es preparante per studia estra pais. Aora on va fa un evalua psiciatrial sur el.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).