AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Putin es tratada como un eroe en un visita a Crim

10 maio 2014

La presidente rusce, Vladimir Putin, ia fa sua visita prima a Crim de pos cuando Rusia ia prende lo de Ucraina en marto.

A folas festinte la vinse soviet contra la nazis en 1945, el ia dise ce Crim ia mostra un fida a “un veria istorial” cuando los ia eleje deveni un parte de Rusia. Ma la governa ucrainsce ia protesta contra la visita, descrivente lo como “un viole grande de la autonomia de Ucraina”.

Kiev ia reporta ance ce alga persones ia mori en un opera de securia contra separadistes en Mariupol. Arsen Avakov, la ministro ucrainsce de internas, ia dise ce sirca 20 protestores prorusce e un securior ia es matada en la porto sude. Soldatos ucrainsce e separadistes ia combate a la xeferia de polisia, cual on ia ensende.

En Sevastopol, un porto crimsce, Putin ia grasia la fortes militar per sua rol en la Gera Mundal Du, e ia bonveni la ajunta de la penisola a la Federa Rusce.

El ia regarda un parada volante de aviones rusce, e ia parla a marinores sur barcones, en cuando folas ia asembla sur presipes regardante la porto. En cuando el ia pasea tra la plaza xef, presante manos con persones crimsce, on ia trata el como un eroe vinsente.

Plu temprana, Putin ia parla a miles en un parada enorme en la Plaza Roja de Moscva, prometente defende “la propre pais”. El ia dise ce 9 maio, conoseda en Rusia como la Dia de Vinse, es “un dia de lamenta e recorda eterna”, e ia asentua como “la vole ferin de la popla soviet” ia salva Europa de sclavia.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).