AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

On investiga un dona de sposa a la xef de SABC

20 junio 2014

En Sudafrica, un investiga ia comensa sur alegas ce la xef de SABC, la compania difusante, ia reseta un sposa como un donada.

La Comision per Egalia de Jenero ia oia cexas pos un reporta ce xefes tradisional ia dona un sposa a Hlaudi Motsoeneng. Estas ia es un parte de un grupo cultural cual ia desira la difusa de plu programas en la lingua venda.

La governa ia dise ce la condui de la grupo ia es “regretable”. Motsoeneng no ia comenta.

Esta ia aveni en un visita resente de Motsoeneng a Limpopo, un provinse norde, do el e otra dirijores de SABC ia encontra la grupo de promove venda.

Seguente un de la promovores, sirca des femes joven ia parada ante Motsoeneng, e el ia eleje la fem cual el ia gusta. Tota la femes ia es acompaniada par sua jenitores, ci ia sabe ja lo cual va aveni, e ia acorda sur lo.

On reporta ce Motsoeneng ia eleje un studiante de maneja. On ia publici un foto de la fem, con peto nuda, con el. On dise ce Motsoeneng ia reseta ance un bove e un boveta.

La ministreria de femes sudafrican ia espresa ce lo regarda la prosede intera como un maltrata de valuas cultural: “La usa de femes como donadas, en modo de bestias, es un regresa grave e un insulta a la beneficas de 20 anios de democratia e libria, spesial la contribuis de femes.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).