AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La xerca la plu defiante en istoria per un avion

1 april 2014

La xerca per la avion mancante MH370 de Airolinia Malaisia es “la plu defiante” en istoria, e pote dura tra semanas, seguente Angus Houston, ci organiza la opera de Australia.

La avion ia desapare a 8 marto en viaja de Kuala Lumpur a Beijing, portante 239 persones. Ecipos esplora la sude de la Mar Indian per trasas de lo. Pos studia datos de satelite, la autoriosas malaisian ia conclui ce lo ia cade ala.

On ave no informa sur la altia cual la avion ia ateni pos sua desapare de radar. An un cambia relativa peti ia ta pote altera la rapidia e consuma de carburante de la avion, e pos sete oras esta ia ta cambia enorme la locas posible de cade.

Multe relatadas de la pasajores ia esije un demostra ce la avion ia cade. Los ia espresa sua coleria sur lo cual los persepi como un manca de informa de la autoriosas. 153 pasajores ia es xines, e duples de sua relatadas ia viaja a Kuala Lumpur per xerca respondes.

Tarda a lundi, ofisiores malaisian ia publici un varia nova de la comunica final entre la controlores de trafica airal e la pilotes de la avion. A ante, los ia reporta ce la parolas ultima de la avion ia es “oce, bon note”, ma los dise aora ce los ia es “bon note, malaisian tre sete zero”. On no sabe la razona per la revisa.

Membros de la familias de la pasajores acusa ofisiores de malmaneja la xerca. Esta revisa la plu resente pote ajunta a sua desfida de la autoriosas malaisian.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:33 UTC).