AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La xef de polisia en Kabul resinia entre atacas taliban

1 desembre 2014

La xef de polisia en Kabul ia resinia, pos un crese de atacas par combatosas afgani contra stranjeres en la site tra la du semanas pasada.

Jeneral Zahir Zahir ia dona no razona per sua resinia.

Tre sudafricanes ia es matada a saturdi en un ataca taliban contra un compleso usada par un asosia carital con base en la SUA. Esta ia es la tal ataca tre en 10 dias.

Presidente Ashraf Ghani, ci ia emprende sua posto en setembre, ia promete reali un pas pos desenios de disputa.

Zahir mesma ia es la blanco de un ataca en la temprana de novembre, cuando un bomba umana ia infiltra sua ofisias, sur cual on ia crede ce los es un de la construidas la plu secur en Kabul. Zahir no ia es presente, ma la atacor ia mata sua suordinada.

En un serie de atacas en Kabul en esta semana, du soldatos american ia es matada a lundi, e du laborores de la ambasada brites ia es matada a jovedi.

Deses de afganis ia es ance matada o ferida.

La ataca a saturdi ia es contra un construida usada par un organiza peti american de instrui. La organiza ia reporta ce tre de sua empleadas ia es matada e alga otras ia es ferida en un ataca par fusilores, de ci un ia detona un bomba.

Kabul esperia comun bombis par la Taliban, ci intende ataca ofisiores militar, polisial, e governal.

En la semana pasada, combatosas taliban ia ataca ance un campa en la provinse Helmand, a un mense pos cuando fortes brites ia parti de lo.

La Taliban ia aumenta sua atacas en Afganistan en cuando la plu de soldatos stranjer de combate prepara parti de la pais en desembre.

Como parte de un acorda sur la retira de esta soldatos, sirca 12 mil soldatos de OTAN va resta per instrui e consela securiores afgani, comensante a 1 janero.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:33 UTC).