AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La pape onora martires catolica de Corea Sude

16 agosto 2014

En Seoul, Pape Fransisco ia fa un misa grande su sielo per beatifia 124 de la catolicas prima de Corea Sude. Un tal declara es un paso nesesada ante la santi completa de la person.

El ia loda la coreanes ci ia mori per sua crede en la sentenios 18 e 19. Sentos de miles de persones ia es presente a la rituo, cual ia aveni en la plaza do, istorial, on ia esibi catolicas nonrepentinte ante mata publica los.

La catolicas corean prima ia es unica, car los no ia es convertida par misionores veninte a Corea. En loca, los mesma ia aprende sur catolicisme e ia retrae libros a sua pais per atenta estende la relijio.

La rituo ia ocupa la dia tre de la visita de la pape a Corea Sude, como un parte de sua viaja prima a Asia pos emprende la posto en marto 2013.

La pape ia encontra survivores de la desastre de la naveta Sewol, e ia fa sua misa prima publica en la area en venerdi, en un stadion de futbal.

El ia averti catolicas sur “un canser de despera” en sosias material oseseda, disente ce materialisme estende como un deserto spirital tra la mundo rica. El ia recomenda ance ce coreanes sude prea per un uni con Corea Norde.

La pape spende sinco dias en Corea Sude, do la Eglesa Catolica crese. Lo ave aora pico plu ca 5,4 milion membros – plu ca 10% de la popla.

En via a ala, el ia telegrafi sua bondises a la governa de Xina, como el fa tradisional sempre cuando el vola supra un pais. Ma la governa no ia reseta la mesaje. (On ia envia denova lo de la ambasada italian en Beijing, a pos.)

Esta ia es la ves prima cuando Xina ia permete la usa de sua spasio airal a un pape. La Vatican e Xina ia ave no relatas formal pos la comensa de la rena de la partito comuniste en 1949.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:33 UTC).