ALO, JONATAN!
1 · 2 · 3 · 4 · 5

Alo, Jonatan!

Traduida par Chabi

Alo, Jonatan! (orijinal en interlingue Salute, Jonathan!) es la raconta de un joven engles ci vade per visita sua ami en otra pais european… o tal lo ia pare.

Lo es completa scriveda en lingua franca nova (elefen), un lingua creada par George C. Boeree e publicida en 1998. La libro orijinal ia es scriveda par Mithridates e publicida en Wikibooks en 2019.

Alo, Jonatan! comensa con un lingua vera simple. La parolas prima en la libro es Un om sta en un site, e lo continua de ala. La parolas cual la lejor conose es repeteda e parolas nova e ajuntada en modo lenta e con contesto, afin on nesesa no disionario per leje lo. Lingua franca nova ia es creada per es un lingua internasional, con un gramatica simple e fasil. Con grasias a sua simplia e normalia, tu va sabe leje e usa lo a la fini de Alo, Jonatan!

La metodo en la libro ave la mesma funda como en la libros English by the Nature Method, Le français par la méthode nature, e L’italiano secondo il metodo natura, como ance Lingua Latina per se Illustrata de Hans Ørberg.

Esce tu es curiosa sur la natur vera de la raconta en la libro? Tu va comensa trova indicas en la capitol 4, cuando la lingua deveni plu e plu complicada e un raconta vera comensa formi. Alo, Jonatan! es en fato un tradui completa de un libro clasica cual tu probable conose ja. Leje per descovre lo!

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 4 april 2024 (17:35 UTC).