AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Trepores de Corea Sude manca pos un avalanxa en Nepal

19 janero 2020

La labora per salva a la min ses persones mancante pos un avalanxa en la norde-ueste de Nepal es retardada par un mal clima.

La paseores ia es viajante en la montania Himalaia, prosima a un campa de base en la rejion Annapurna, cuando la avalanxa ia aveni pos la cade de multe neva a venerdi.

Cuatro instruores-bonvolores de Corea Sude e a la min du gidores nepali es entre la persones ci manca. Alga otra paseores ia es salvada de la loca de la avalanxa.

Multe neva cadente, con profondia de sirca sinco metres sirca la avalanxa, ia impedi la mision de salva ier. Ma oji on intende recomensa lo, con elicotores e des plu polisiores aidante la xerca sur Monte Annapurna, un de la montes la plu alta de mundo.

La avalanxa ia aveni a altia de 3230 metres, a sirca 150 cilometres a norde-ueste de Catmandu, la capital de la pais.

La instruores mancante es du femes en sua desenio cuatro e ses, e du omes en sua desenio ses. Los ia abita tempora en Nepal per labora como bonvolores.

Sinco otra membros de sua grupo de Corea Sude ia refuja se en un cabana ante deveni transportada a securia par elicotor. Alga reportas ia sujesta ce on ancora no sabe do un gidor tre es.

La governa de Corea Sude ia envia un ecipo de crise per aida la labora de salva e la persones afetada. En un declara a Facebook, presidente Moon Jae-in ia dise ce sua governa “va fa la plu bon cual lo pote” per trova la paseores mancante.

En cada anio, sentos de trepores stranjer visita Himalaia, un montania cual conteni oto de la des-cuatro montes la plu alta de mundo. Lo no es comun ce asidentes mata persones ala. En otobre 2018, nove persones ia mori cuando un tempesta violente de neva ia destrui sua campa.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).