AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Teroristes ataca la sentro de Wien

3 novembre 2020

La polisia osteraices xerca a la min un suspetada pos un ataca par fusiles en la capital Wien cual ia mata tre persones.

Plu ca des otra persones ia es ferida cuando atacores ia spara en ses locas separada en la sentro de la site a la sera de ier. Alga de la feris es grave.

Un suspetada ia es matada par la polisia. Karl Nehammer, ministro de internas, ia descrive el como “un teroriste islamiste”.

Parlante a un confere jornaliste, el ia dise ce la atacor ia es un suportor de Daex. On ia xerca tra sua casa e ia confisca materia video. La polisia ia tuita ce la atacor ia porta un sintur de bomba falsa.

Plu temprana, Nehammer ia averti ce on crede ce a la min un atacor “forte armada e perilosa” es ancora libre. El ia recomenda ce persones evita la sentro de Wien e ce jenitores no prende sua enfantes a scola oji.

La ministro xef, Sebastian Kurz, ia descrive la aveni como “un ataca repulsante de teror”.

La atacas ia aveni prosima a la sinagoga sentral de la site, ma on ancora no sabe esce esta ia es la blanco intendeda. Los ia es fada a poca oras ante la introdui de restrinjes nova per atenta redui la cuantia cresente de casos de coronavirus.

Multe persones ia es en o prosima a bares e restorantes ante la clui de estas a medianote. A sirca 20:00, un om ia xuta a la popla. Membros de la fortes spesial ia ariva rapida. Un polisior ia sufri un feri de baleta ante cuando otra polisiores ia mata la atacor, ci ia es armada con un fusil automata, un pistol e un matxete.

La sinagoga ia es cluida a acel ora, ma un ofisior ci ia garda la construida ia es entre la persones ferida.

Esata cuanto atacores ia partisipa no es clar. La xef de polisia de Wien ia dise ce du omes e un fem ia mori.

Un opera major antiteroriste ia ativi, en cual la polisia ia bloci stradas sirca la sentro de la site. On ia urje la popla a resta a via de la distrito e a no usa transporta publica.

La polisia en Txesco ia dise ce los fa esaminas acaso a la frontera osteraices per caso ce la atacor o atacores ia fuji en acel dirije.

Asta aora, Osteraic no ia esperia atacas de la tipo cual ia afeta la plu de otra paises en Europa. Xefes de statos european ia condena rapida la xutas, e Emmanuel Macron, presidente de Frans, ia dise ce Europa debe no sede su atacas.

En la semana pasada, tre persones ia mori en un ataca par cotel en un eglesa en la site Nice en Frans, en lo cual Macron ia descrive como “un ataca teroriste islamiste”.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).