AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La caso de la omiside de la sposa de la xef de Lesoto

25 febrero 2020

Avocatos per la ministro xef de Lesoto ia informa un corte ce el no pote es acusada sur la omiside de sua sposa alienada, car el es imune de litiga par causa de sua posto.

Lipolelo Thabane ia es matada par pistol en 2017, cuando el ia es la sposa de Thomas Thabane.

Aora la caso ia vade a la Corte Alta. La sposa presente de la ministro xef es ja acusada sur la omiside. Thabane ta es la xef prima african ci on ta acusa sur omiside familial cuando el ocupa ancora sua posto.

La caso ia xoca multe persones en esta rena peti sin costa, cual es intera ensircada par Sudafrica.

A la escuta ier, Qhalehang Letsika, avocato defendente ia dise: “Mea cliente no pote es litigada en posto, ma el no es superior de la lege.”

La judor ia envia la caso a la Corte Alta, cual va es en sesion como la Corte Constitual cuando lo escuta la caso, con un panel de tre judores, cisa plu.

Thabane, ci ave 80 anios, no ia apare en corte en la semana pasada car el ia es en Sudafrica per tratas medical. El ia rejeta reportas ce el ia fuji de la pais. En janero, ance sua sposa Maesaiah Thabane ia vade a Sudafrica cuando la polisia ia comanda sua aresta.

La ministro xef ia dise ce el va resinia en julio, resistente presa de sua propre partito per parti instante de la posto.

Lipolelo Thabane ia es atacada de prosima, a lado de un rua nonpaveda en revade a sua casa en un vileta no distante de la capital, Maseru. El ia es envolveda en prosedes amarga de divorsa con sua sposa cuando el ia es matada.

A acel tempo, la ministro xef ia abita con Maesaiah, ci ave aora 42 anios, como si el ta es sua sposa. Ma Lipolelo ia vinse ja en un otra batalia legal per es reconoseda como Dama Prima en loca de Maesaiah.

Thabane ia es acompaniada par Maesaiah a sua inaugura, pos la omiside. A du menses plu tarda, los ia sposi en un rituo catolica.

Maesaiah ia es acusada sur la omiside de sua competor a 5 febrero e ia es librida con garantia per sirca $67.

On ia acusa el ance sur la omiside atentada de Thato Sibolla, un ami de familia, ci ia es con Lipolelo a la tempo de la xuta e sur ci on previde ce el va es un atestor major en la caso. Maesaiah ancora no ia declara se como culpable o nonculpable.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).