AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Du scolores es matada par un pistolor en California

15 novembre 2019

En la SUA, du studiantes ia es matada e tre otras ia es ferida ier, par un pistolor ci ia spara en un liseo en California.

La xuta ia aveni a Liseo Saugus en Santa Clarita, a norde de Los Angeles, a poca minutos ante la comensa de la dia scolal. On ia aresta un suspetada mas, ci ia es ance ferida.

Multe scolas en la pais ia inisia ja prosedes per tal situas pos atacas simil en anios resente.

La polisia ia trova ses persones ci ia sufri feris de pistol. Esta persones ia es moveda a ospitales local, e la suspetada ia es identifiada como un de los, plu tarda.

Un xica de 16 anios e un xico de 14 ia mori par sua feris. La du otra vitimes ia es du xicas de 15 e 14 anios, e un plu xico de 14.

La suspetada ia es nomida como Nathaniel Berhow, un xico de cual ier ia es sua aniversario 16. Un otra studiante ia descrive el como introvertida ma “natural astuta”, ajuntante ce el ave un xica de cor e es un scolta.

Longo cameras vijilante, la suspetada ia prende un pistol semiautomata de sua bolson e ia spara lo a la sinco studiantes, ante usa lo contra sua propre testa.

Polisiores ia dise ce los va xerca la casa de la suspetada per indicas atestante, ce los va intervisa ance tota studiantes a la scola ante relasa los a sua jenitores, e ce los va investiga rumores ce la suspetada ia posta menasas en redes sosial.

La persones en Liseo Saugus e otra scolas prosima ia es restrinjeda a sua construidas per tre oras.

Novas de la ataca ia emerji a media de un debate en la Salon Alta sur leges per regula la posese e usa de fusiles par persones nonmilitar. Richard Blumenthal, un senator de la Partito Democrata, ia razona favorente tal regulas cuando el ia reseta un nota informante sur la ataca.

“Nos aida la problem si nos fali ata,” el ia dise. “Lo es no sola un encarga political, lo es un comanda moral.”

La regula de fusiles e la direto de porta armas es temas cual divide la politica en la SUA. Un sonda en 2017 ia trova ce sirca 40% de esuanes posese un fusil o abita en un familia cual posese un. La taso de omiside, o mata sin intende, par fusil en la SUA es la plu alta en la mundo developada.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).