AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La xefes de un megaeglesa en Singapor es condenada de froda

21 otobre 2015

On ia judi ce ses xefes de un eglesa jigante en Singapor es culpable de froda, en un caso con valua de 50 milion dolares singapor (35 milion dolares SUA).

La judor ia deside ce la pastor de la eglesa Recolie de Site, Kong Hee, e otras ia usa la recursos de la eglesa per finansia la carera musical de sua sposa, Sun Ho, o ia falsi contas per asconde esta fato.

La acusadas ia razona ce la carera pop de Ho es un modo de estende la mano a noncristianes. On ia libri los su cautia asta sua condena, ma los fronti la posible de spende sua vives en prison.

On no acusa ce Sun Ho mesma ia fa mal.

Recolie de Site – regardada como un “megaeglesa” – es entre la eglesas evanjelial la plu rica de Singapor, con sirca 30 mil membros en Singapor e 15 servis a cada fini de semana. Lo dise ce lo ave 48 ramos en paises incluinte Malaisia, Indonesia, Barata, Taiuan, Brune, e Australia.

En un anunsia postada a la loca de rede de la eglesa, Ho ia dise ce los es “deludeda par la resulta” e ce la ses xefes reseta plu conselas legal.

El ia grasia membros de la eglesa per sua “fida nonvasilante en ama Dio e en ama la un la otra” e ia recomenda “un unia cual es nonrompable”.

Cuando la ses xefes ia apare en corte, la eglesa ia envia tuitas solisitante ce suportores prea.

La avocatos prosedente ia dise ce la malusa de reservas ia aveni entre 2007 e 2008.

On ia acusa la ses xefes e alga empleores finansial de embuti 24 milion dolares singapor de un reserva de construi a investis falsa, cual los ia usa alora en un projeta per usa la musica de Ho per evanjelisme. La acusores ia dise ce on ia spende ance 26 milion dolares singapor en asconde acel investis.

Ma la judor, See Kee Oon, ia dise ce la fatos fondal de la caso es “jeneral nondisputada” e ce “la pesa de la atesta mostra ce los ia condui nononesta”.

Kong e un membro pasada de la comite de la eglesa, John Lam, ia es judida como culpable su tre acusas de rompe criminal de fida.

La pastor senior (Tan Ye Pang), un comitor (Chew Eng Han), e du manajores pasada de finansia (Serina Wee e Sharon Tan) ia es condenada su plu ca un acusa de rompe criminal de fida e de falsi contas.

Ho, ci ia es en corte per suporta sua sposo, ia inisia sua carera musical en 2002. El ia publici alga albumes en putong, e es conoseda en Xina e Taiuan.

El ia labora ance con figures de la industria musical SUA, como la composor de cantas Diane Warren e la rapor Wyclef Jean, ci ia produi sua album engles.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).