LETERATUR
Testos orijinal · Cantas traduida · Dramas traduida · Naras traduida · Poesias traduida · Sitas traduida · Testos diversa

Projeta de Simias Grande

Un esije ce on reconose la diretos de simias

1 julio 2008

Traduida de espaniol par Dave MacLeod

Si on aproba la lege, on no pote pone los en risca de se solidia fisical o psicolojial.

La simias es serta grasios a la suordinadas sinistra de la Encargada de Ambiente de la Congresa, car a fini los va vide reconoseda se diretos.

De aora on reconose se diretos a la vive, a libria, e a no eser maltratada o fisical o psicolojial.

En la semana pasada, la Encargada de Ambiente ia aproba un resolve ce insiste a la governa ce el debe suporta la Projeta de Simias Grande, como nomada, un Organiza Internasional con eda de 15 anios.

A causa de se similia jenetical e condual con umanas, on va priva no plu la gorilas e ximpanzes de se libria a modos acaso, e no va envia los a cualce tipo de tortura.

La presidente internasional de la projeta, Pedro Ynterian, ia loda la aproba en Espania como ata sin presedente.

“Es la prima ves en la istoria de umania ce un parlamento importante proclama un aproba per la diretos de la primates grande,” ia scrive la dirijor en la loca de rede de la organiza.

“Esta es un paso importante a la suporta governal per la simias grande en la tota mundo.”

Contra ce la resolve no es de carater obligada, el recomenda forte ce la governa de Espania debe suporta la projeta en la cuatro menses seguente, e ce el debe presa ce otra governas de Europa fa la mesma.

Si on aproba la stratejia, la governa va debe proibi tota rexercas ce feri la simias. Es la mesma per se usa en un sircus o en cualce tipo de esibi profitante.

La ofisia de la ministro prima sosialiste José Luis Rodríguez Zapatero ia dise ce aora la Ministreria de Ambiente va studia la stratejia e recomenda si o no on va suporta la projeta.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 4 april 2024 (17:36 UTC).