LETERATUR
Testos orijinal · Cantas traduida · Dramas traduida · Naras traduida · Poesias traduida · Sitas traduida · Testos diversa

Me ave un sonia

Un parla famosa par Martin Luther King Jr.

Me dise oji a tu, me amis: contra ce nos debe vide la nonfasiles de oji e doman, me ave ancora un sonia. El es un sonia funda profunda en la sonia de America.

Me ave un sonia ce, alga dia esta nasion va asende e vive la sinifia vera de se crede: “Nos crede ce esta verias es evidente en se mesma: Ce tota umanes es creada egal.”

Me ave un sonia ce, alga dia a la colinas roja de Georgia, la fios de sclavos pasada e la fios de la propriores pasada de sclavos va pote sede un con la otra a la table de fratia.

Me ave un sonia ce, alga dia, mesma la stato de Mississippi, un stato ce sofoca de la calda de nonjustia e opresa, va deveni mutada a un oasis de libria e justia.

Me ave un sonia ce, alga dia me cuatro enfantes poca va vive en un nasion en ce los no es judida de la color de se pel ma de la cualia de se moralia. Me ave oji un sonia!

Me ave un sonia ce, alga dia en Alabama, con se rasistes savaje, con se governor con parolas de impedi e nega cade como gotas de se labios; alga dia, ance en Alabama, enfantes negra va pote junta se manos con enfantes blanca como sores e frates.

Me ave oji un sonia!

Me ave un sonia ce, alga dia, cada vale va es levada, cada colina e montania va es basida, la locas ru va es planos e la locas vagante va es retida, e la gloria de la Senior va es revelada e tota mortales va vide el la un con la otra.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 23 marto 2024 (17:15 UTC).