AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Venezuela vole relasa sua reservas de oro

20 maio 2020

La Banco Sentral de Venezuela ia inisia un caso legal per atenta obliga la Banco de England a relasa 930 milion euros de oro cual lo teni.

Venezuela, cual esperia ja punis de la Nasiones Unida, dise ce lo vole usa la valua de la oro per combate la coronavirus. La caso segue un solisita a semanas pasada ce on transfere la valua a la Program de Developa de la NU.

Documentos legal dise ce la banco vole la transfere “como cosa urjente” per compra furnis como comedas, medisin e aparatos medical. Asta aora la pais ia reporta 618 casos de la maladia e des moris.

La economia venezuelan ia colasa su Presidente Nicolás Maduro, de ci sua xefia es nonreconoseda par deses de nasiones, incluinte la Statos Unida. En anios resente, miliones de persones ia fuji de la pais e mancas de benes esensal ia deveni vasta.

La vende de reservas de oro ia deveni un corda de salva economial per la governa de Maduro, cual opera su regulas puninte sever internasional.

La Nasiones Unida ia confirma sola un contata par la banco venezuelan per esplora la posibles. La Banco de England, cual funsiona como gardor de oro per alga nasiones developante, ia refusa comenta sur la caso.

On ave temes ce la sistem medical vea de Venezuela no ta maneja bon un eruta grave de coronavirus. La pais esperia restrinjes de isoli ja de marto, cuando Maduro ia declara un state de crise.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).