AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un regula controversa contra pasea canes en Xina

17 novembre 2020

Un distrito en la provinse Yunnan de Xina ia es obligada a reconsidera un politica cual ta proibi de 20 novembre ce on pasea publica sua can. Un letera ia avisa ce la animal de cualcun ci fa tal a tre veses va es confiscada e matada.

Ofisiores ia dise ce la regula va proteje abitores, car en alga casos persones ia es mordeda par animales sin corea.

An tal, medias sosial ia es scandalida par la politica, provocante ofisiores a dise ce los va repensa la cosa.

La letera distribuida a 13 novembre comanda ce posesores de canes reteni sua canes a interna de casa a tota tempos. Lo dise ance ce la politica vole promove abituas “sivilida” per eleva de canes.

“Estas es politicas nonsivilida,” un person ia comenta, entre otras ci ia critica la regula como “estrema”.

La dirijor de la Sosia per la Preveni de Cruelia a Animales en Singapor ia averti ce enclui permanente un can a casa pote es “nosiva a la bonstate de la animal”. El ia dise ce “en loca de proibi pasea canes, on pote considera en loca la educa de posesores de animales sur la encarga de posese un animal” e ce on pote introdui comandas min sever, como ce un can estra casa debe es sempre tenida a corea.

Su la regula nova, si on nota ce algun pasea sua can en un spasio publica, el va reseta un averti a la ves prima. Si on catura el denova, el va debe paia un multa de entre 50 e 200 iuanes ($7 e $28). Pos un viole tre, la animal va es confiscada e matada par autoriosas local.

En 2018, la site Hangzhou ia proibi la pasea de canes en la dia e ia refusa intera la posese de razas plu grande. Ma si la regula nova va es realida en Yunnan, esta va es la ves prima de un proibi contra pasea de canes a cualce ora.

Shanghai, Qingdao e Chengdu ave un regula forte ce un familia pote posese no plu ca un can. E en Huangshi, persones es proibida de eleva canes plu grande ca 45 sentimetres.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).