AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un barcon fantasmin encalia a la costa eres

18 febrero 2020

Un barcon de carga “fantasmin” ia encalia a la costa de Contia Cork en Er, traeda par la mal clima cual ia bate Europa en Tempesta Dennis.

La barcon abandonada ia es videda sur la rocas de Ballycotton, un vileta de pexores, par un pasor. Lo pare ce la barcon ia vaga tra un distantia enorme en plu ca un anio, traversante la Mar Atlantica de la sude-este de Bermuda en 2018.

On ia identifia la barcon como la Alta, cual ia ave multe posesores e nomes tra sua tempo. Construida en 1976, lo ia mostra la plu resente un bandera tanzanian.

Autoriosas diversa ia deveni consensa de sua vaga sin dirije sirca la mundo. A la ves pasada, lo ia es videda en setembre 2019.

La saga cual ia porta lo a Er ia comensa en setembre 2018 cuando lo ia ave ancora un ecipo e ia naviga de Elas a Aiti. Alga problem nonconoseda ia causa un rompe de eletrica, e la Alta ia vaga tra 20 dias a sirca 2100 cilometres a sude-este de Bermuda, longo la Gardacosta SUA, cual ia deveni alora consensa de lo.

Cuando comedas per sola du dias ia resta per la ecipo, la gardacosta ia envia comedas e otra furnis. Ma cuando un siclon ia prosimi, la gardacosta ia deside salva la des ecipores e prende los a Porto Rica.

Partal danada, e sin ecipo, la Alta ia es lasada a sua vagas. E pos un anio, en setembre 2019, la rompejelo Protector de la marina brites ia vide lo a media de la Mar Atlantica.

Normal, barcones danada o afondada resta la propria de sua posesores, ci es obligada a deside un solve. Ma si on judi ce un tal barcon es perilosa per otras, autoriosas local pote tira lo a via.

La dirijor de operas costal per la Comisionores de Faros Eras ia dise: “Ce un barcon vaga tal tra 18 menses no es comun. Ce on ia vide lo a sola un ves pos otobre 2018 mostra como vasta la mar es.”

No contamina vidable emerji de la Alta.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).