AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un ataca con cotel a la ofisias pasada de Charlie Hebdo

26 setembre 2020

En Paris, sete persones es detenida en relata con un ataca estra la ofisias pasada de la jornal satira Charlie Hebdo. Un om armada con un axeta de carnor ia feri du persones en sua ataca ier.

La suspetada xef, identifiada como un om de 18 anios de orijina pacistani, ia es arestada prosima a la loca. La polisia ia informa ce ses otra persones es arestada e aora interogada.

On regarda la ataca como un aveni teroriste. Gérald Darmanin, ministro de internas franses, ia espresa ce lo ia es “clar un ata de terorisme islamiste”. El ia ajunta ce la polisia ia suestima la nivel de menasa en acel distrito.

La ataca ia aveni en cuando un litiga major prosede, pertinente a 14 persones sur ci on acusa ce los ia aida du djihadistes a reali la ataca contra Charlie Hebdo en 2015, cual ia mata 12 persones.

Charlie Hebdo ia abandona sua ofisias pos acel ataca, e la construida es usada a presente par un compania audiovideo. La jornal mesma opera aora de un loca secreta.

On no ia nomi ofisial la du vitimes de la ataca ier, ma la polisia ia comenta ce los es un om e un fem ci labora a la compania. Jean Castex, ministro xef, ia clari ce la vives de esta du no es perilida.

Darmanin ia dise ce el ia comanda un aumenta de securia sirca sinagogas a esta finisemana per Iom Cipur, la dia la plu santa de la calendario iudi.

Sur la om suspetada xef, el ia esplica ce esta ia ariva en Frans a tre anios pasada “como un minor isolida”. El ia ajunta ce on no ia sabe ce la om es estremiste, ma ce el ia es arestada a un ves cuando el ia porta un turnavise, sur cual la ministro ia dona no plu detalias.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).