AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Siensistes australian proba du vasines posible

2 april 2020

En esperimentas “monumental”, siensistes en Australia ia comensa proba du vasines posible contra la coronavirus. La Organiza Mundal de Sania ia permete ce on proba a animales esta vasines, preparada par la Universia de Oxford e Inovio, un compania esuan.

La ajenteria nasional de siensa australian va evalua esce la vasines es efetosa, e esce los ta es nonperilosa per umanas. La proba umana prima ia aveni en la SUA en la mense pasada, sircoveninte la paso de proba a animales.

On developa aora alga otra vasines en partes variosa de la mundo, con rapidia noncomun. Ma la Organiza Comunial per Rexerca Siensal e Industrial (OCRSI) en Australia dise ce suas va es la primas completiosa de la probas preclinical cual usa un model de animal.

Rexercores ia dise ce la rapidia e grado de coopera global en via a esta paso ia es sin presedente. “Normal, on spende sirca un o du anios per ateni esta punto, e vera nos ia corti acel asta un periodo de du menses,” un portavose ia dise oji.

En la dias resente, la ecipo ia introdui samples de vasin en furones – mamales peti e pelosa sur ci on sabe ce los developa la coronavirus en la mesma modo como umanas.

SARS-CoV-2 es la virus cual causa la maladia COVID-19. OCRSI proba du posibles elejeda par un asosia cual supravide la plu de esta rexerca, la Alia per Inovas de Prepara per Epidemicas.

La posible developada en Oxford, England es un vasin de vetor. Lo usa un virus “defetosa” per introdui la protenas de coronavirus a la sistem imunial e indui un responde. “Ma los no pote reprodui se, donce on ave no posible de deveni malada par esta vasina,” Prof Trevor Drew ia dise. El es la dirijor de la Laboreria Australian de Sania Animal en Victoria, do on fa la esperimentas.

El ia descrive la otra vasin, de Inovio, como “alga diferente ma no min stimulante”. Lo es desiniada per codigi alga protenas de la coronavirus a la sistem imunial, provocante ce la selulas de la corpo jenera acel protenas ante cuando la sistem imunial reata a los.

“Lo es multe importante ce nos usa un metodo multidirijal per esta,” Drew ia ajunta. “Lo dona la posible la plu bon de susede.”

Tan temprana como junio, on va pote revela la resultas prima de la probas a animales. Si los es efetosa, on ta pote alora move la vasines a probas clinical a laborerias en otra locas.

Alora, on ta pote aselera la prosede de pone la medisin a la mercato jeneral, ma espertas averti ce esta va envolve ancora un tempo minima de 18 menses per sasia normas regulante. La vasina de Oxford, per esemplo, es ance probada par un otra laboreria a un animal diferente, per obedi la regulas esuan.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).