AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Rusia menasa un barcon esuan en la Mar Japan

25 novembre 2020

Rusia dise ce un de sua barcones de gera ia espulsa un xasatorpedo de la marina esuan cual ia entra a acuas teritorial en la Mar Japan ier.

Moscva ia acusa ce la barcon John S McCain ia viaja a du cilometres ultra sua frontera maral en Golfo Pedro la Grande. Lo ia menasa puxa la barcon. Longo Rusia, la barcon ia parti de la rejion. Ma la marina esuan ia nega la malcondui.

La encontra ia aveni en la Mar Japan, ance conoseda como la Mar Este, un area de acua bordada par Japan, Rusia e la Coreas.

Diseda par la ministreria de defende rusce, sua xasatorpedo Amiral Vinogradov ia usa un canal de comunica internasional per averti la barcon esuan sur “la posible de usa puxas per espulsa la intruor de la acuas teritorial”.

Un portavose per la Flotila 7 de la marina esuan ia dise: “La declara par la Federa Rusce sur esta mision es falsa. La barcon John S McCain no ia es ‘espulsada’ de la teritorio de cualce nasion.”

El ia ajunta ce la SUA va “inclina nunca su menasa o es forsada a aseta reclamas maral nonlegal, como los fada par la Federa Rusce”.

Tal avenis a mar es rara, an si Amiral Vinogradov ia es ance envolveda en cuasi un colide con un cruser esuan en la Mar Xina Este en la anio pasada. E Rusia e la SUA ia intercambia culpas per acel situa.

Cada de la du paises acusa comun la otra sur manobras militar perilosa, a mar o en la aira. En 1988, la fregata soviet Bezzavetny ia puxa la cruser esuan Yorktown en la Mar Negra, acusante lo de intrui a acuas teritorial.

Relatas entre Moscva e Washington resta tensada, e Presidente Vladimir Putin ancora no ia loda Joe Biden sur sua vinse en la eleje presidental de la SUA.

Plu, la du paises ancora no ia completi sua acorda final restante sur armas nucleal, cual va desvalidi en febrero.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).