AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La Pape a pascua urje no sede a teme

12 april 2020

Pape Fransisco ia urje ce persones no “sede a teme” sur la situa de coronavirus, conselante ce los deveni “mesajores de vive en un tempo de mori”.

La xef de la Eglesa Catolica Roman ia parla a sua servi de vijila per pascua, en la sera de ier, en la Basilica de San Pedro cual ia es cuasi vacua. Membros de la comunia global de 1,3 mil milion persones catolica ia pote segue un difusa direta de la servi.

Un state de enclui aveni ancora tra Italia, un pais forte colpada par la pandemica. Giuseppe Conte, la ministro xef, ia loda la Pape per sua “jesti encargada” en oserva pascua con no congrega.

Cristianes tra la mundo selebra pascua, la festa la plu importante en la calendario cristian, an entre la regulas per sania cual ia lasa sentos de miliones restrinjeda a sua casas. Multe pretes presenta servis en eglesas sin congregas.

La Pape ia recorda la raconta biblial de un fem ci ia trova la tomba vacua de Jesus a la dia cuando, longo cristianes, el ia revive pos mori.

“Ance alora, on ia teme sur la futur e tota cual on va debe reconstrui. Un memoria dolosa, un espera taliada. Per los, como per nos, lo ia es la ora la plu oscur,” el ia dise. “No teme, no sede a teme: esta es la mesaje de espera. Lo es dirijeda a nos oji.”

Sola dudes o tredes persones ia es presente a sua servi, cual aveni normal ante miles de adorores. Alga partes tradisional ia es ance reduida, incluinte la batiza de convertidas.

A soldi, la Pape va presenta sua parla per la Soldi de Pascua en un rituo sin regardores fisical presente. En la pasada, esta parla ia es diseda a un fola grande en la Plaza de San Pedro.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).