AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La pandemica afeta la emplea de 4 entre 5 persones

8 april 2020

81% de la 3,3 mil milion laborores en la mundo esperia un clui completa o partal de sua laboreria. Restrinjes a la vive dial ia provoca la clui de multe companias e la desemplea de laborores, o tempora o permanente.

La Organiza Internasional de Labora (OIL), un departe de la Nasiones Unida, ia studia la efeto global.

Lo espeta ce la crise va elimina 6,7% de oras de labora tra la mundo en la cuatri du de esta anio. Esta es egal a si 195 milion laborores de tempo plen ta perde sua postos. On predise ce la rejion la plu grave afetada va es la nasiones arabi, con un redui par 8,1% de la oras de labora, egal a sinco milion laborores de tempo plen.

La OIL dise ce esta es “la crise la plu sever” pos la Gera Mundal Du, e ajunta ce la crese de nonemplea global en 2020 va depende xef de du fatores: como rapida la economia de la mundo va recovre en la dui du de la anio, e como eficas la politica va aumenta ce laborores es nesesada.

On ave un risca grande ce la cuantia de persones nonempleada en la mundo intera a la fini de la anio va es multe plu alta ca la projeta inisial par la OIL de 25 milion.

Campos variosa de la economia es afetada en modos diferente par la diminui subita de labora.

No surprendente, car la viaja es aora minima e la vive sosial es pausada, la industrias de oteles e de furni comes es entre los cual sufri la plu, como ance la campos de fabrica, de vende major, de botecas e de comersia de imobilas. En junta, estas representa cuasi 38% de la laborores global, car 1,25 mil milion persones ia es empleada en esta industrias tra la mundo.

La cuantia persental de persones en postos a risca grande varia notable: 43,2% es tal en la Americas e 42,1% en Europa e Asia sentral, rejiones con multe min laborores nonformal, ci es la majoria de la laborores en Africa, la nasiones arabi, la resta de Asia e la Mar Pasifica.

An si esta laborores fa un rol esensal en la economia, spesial en paises como Barat, Nijeria e Brasil, los no reseta la beneficas de laborores permanente, como protejes sosial.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).