AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La economia de Indonesia retrosede

5 novembre 2020

Como un de la mal efetos de la pandemica de coronavirus, Indonesia ia entra a sua retrosede prima de 22 anios.

En la cuatri tre de la anio, la economia la plu grande de Asia sude-este ia esperia un redui de sua crese economial par 3,49%, en compara con la mesma periodo en 2019.

Pos un cade par 5,32% en la cuatri du de 2020, esta ia pone la economia indonesian a retrosede. Esta state ia aveni la plu resente en la crise finansial asian de 1998.

La cade de crese economial en julio, agosto e setembre es pico plu profonda ca la 3% cual economistes ia predise.

Autoriosas en Indonesia ia predise ce cisa 3,5 milion persones va perde sua emplea par causa de la coronavirus. La pais ave la proportio la plu alta de infetas en la rejion.

An si la cultiva es un composante major de sua economia, Indonesia depende multe de dolares turiste.

Miliones de stranjeres per anio vola a la isola Bali, xercante plaias vacua, terazas de ris e templos indu su sielo. Ma sua cuantia ia diminui multe pos cuando Indonesia ia clui sua fronteras contra nonabitores, como otra paises cual batalia la pandemica.

La site capital, Jakarta, ia enforsa regulas de enclui partal per cuatro semanas, comensante a media de setembre, car la cuantia cresente de casos ia supralabora sua sistem medical.

La banco ANZ ia scrive: “Jeneral, la economia de Indonesia ia pasa ja sua punto la plu debil, ma car la maladia en la pais es ancora no controlada, probable la ativia economial va resta su presa.”

Ofisiores de la governa ia promete aselera la spende per contrapesa la afeta de la pandemica e per fa ce la produi interna bruta de la pais crese denova.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).