AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La caso prima de COVID-19 en Frans ia es en desembre

5 maio 2020

Un pasiente diagnoseda con pneumonia a 27 desembre en Frans ia ave vera la coronavirus, longo sua dotor. Dr Yves Cohen ia informa jornalistes franses ce on ia proba resente un sample prendeda a acel tempo e ia deteta COVID-19.

La pasiente ia recovre completa. El ia dise ce el ave no idea do el ia reseta la virus, car el ia vade a no partes de la mundo alora infetada. Esta sinifia ce la virus ia ariva en Frans a cuasi un mense plu temprana ca on ia crede a ante.

Cohen, xef de medica de crise a la ospitales Avicenne e Jean-Verdier prosima a Paris, ia dise ce la pasiente ia es un om de 43 anios de Bobigny, a norde-este de Paris. El ia mostra lo cual ia deveni conoseda a pos como la sintomes major de la coronavirus: un tose seca, un febre, e respira difisil.

On ia ospitali el a 27 desembre, a cuatro dias ante cuando la ofisia xines de la Organiza Mundal de Sania ia es informada sur casos de pneumonia de causa nonconoseda en la site Wuhan en Xina.

Du de sua enfantes ia deveni malada, ma sua sposa ia mostra no sintomes. Ma Cohen ia indica ce la sposa labora a un supramercato prosima a la airoporto e ia pote veni en contata con persones resente arivante de Xina.

Asta aora, la tre casos prima de la coronavirus en Frans ia es confirmada a 24 janero. De estas, du ia visita Wuhan, do on ia deteta prima la maladia, e la caso tre ia es un membro de familia prosima.

La descovre nova sujesta ce la virus ia es presente en Frans a tempo multe plu temprana, e esta va cambia la comprende de la sperde. On ia crede ce la comunica prima de umana a umana en Europa ia es cuando un om deutx ia es infetada par un colaboror xines ci ia visita Deutxland entre 19 e 22 janero.

Ance la Statos Unida ia debe resente revisa sua istoria de coronavirus. Un autopsia en California ia revela ce la mori prima con relata a esta maladia en la SUA ia aveni a cuasi un mense plu temprana ca suposada.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).