AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Inondas grave en Frans e Italia

4 otobre 2020

A la min du persones ia mori e 25 manca pos un tempesta potiosa en la sude de Frans e la norde-ueste de Italia. Lo ia trae ventas ferose e pluves deluvial e inondante.

Alga viletas ia es grave danada sirca la site Nice, de cual sua maior ia refere a la inonda la plu mal en memoria vivente. En Italia norde, vias e pontes ia es destruida par inondas, e alga rios ia supraflue.

Un de la vitimes ia es un pompor en la Vale Aosta. La otra ia es un om en sua desenio cuatro de ci sua auto ia es puxada a un rio en la rejion Piemonte.

On reporta ce 17 plu persones manca en la norde-ueste de la pais pos pluve forte en la note. Entre los es un grupo de minima cuatro paseores deutx ci no ia reveni pos un turi de la montania.

En Piemonte, alga viletas ia es isolida cuando la pluve ia fa ce la vias deveni nonusable. Ofisiores ala descrive la situa como “estrema crisin”. La tempesta ia afeta ance la rejiones Lombardia e Liguria.

La site Venezia, cual ia prepara se contra acua alta pos tempestas violente en agosto, ia es bon protejeda par la sistem de paradeluvia cual on ia declara resente como plen operante.

En Frans, oto persones manca. Alga viletas en vales presipe a norde de Nice ia es isolida. La maior, pos vola supra los par elicotor, ia dise: “La ruas e sirca sento casas ia es puxada a via o partal destruida.”

450 milimetres de pluve ia cade en sola 24 oras sur alga partes – un cuantia egal a cuasi cuatro menses de la pluve normal per esta saison.

A venerdi, la tempesta ia bate la costa ueste de Frans, rompente la eletrica a deses de miles de casas. En Bres, en la norde-ueste de la pais, on ia rejistra venta de plu ca 180 cilometres per ora.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).