AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Gas nosiva es relasada de un fabriceria en Barat

7 maio 2020

Oto persones ia mori pos un relasa de gas en la sude de Barat. La relasa, en la site Visakhapatnam en la stato Andhra Pradesh, ia veni de la fabriceria de la compania LG Polymers.

Dotores dise ce sentos de persones es ospitalida. Multe sufri un sensa ardente en sua oios, e difisilia de respira.

La compleso ia es abrida a la ves prima pos 24 marto, cuando Barat ia clui se per limita la efetos de la coronavirus. La relasa ia es cisa causada par nonatende: la prosedes coreta no ia es segueda per reabri la compleso.

En cuando la gas ia sperde, abitores local ia core de sua casas en panica. Alga ia desmaia sur la stradas.

On crede ce alga empleadas ia es en la fabriceria cuando la gas ia es relasada, ma ofisiores dise ce on ave no informa sur los. La fuma ia covre un area con raio de sirca tre cilometres, e persones ia es evacuada de locas prosima.

Atentas inisial per controla la relasa no ia susede, ma aora on reporta ce la situa es manejada. Entretempo, on sujesta ce persones proteje se par covre sua fas con un tela moiada.

Barat ave un istoria triste en relata con relasas cimical. En 1984, un tal asidente en un compleso en la site Bhopal ia mata miles de persones en lo cual on regarda aora como la desastre industrial la plu grave de mundo.

Pos plu ca 35 anios, sua vitimes dise ce enfantes nase ancora con descapasia fisical causada par la efetos de la asidente.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).