AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Espania va mata cuasi 100 mil visones con la virus

17 julio 2020

Cuasi 100 mil visones a un cultiveria en la norde-este de Espania va es matada car la plu de los es confirmada como portante COVID-19.

On ia descovre la situa en la provinse Aragon pos cuando la fem de un empleada ia developa la maladia en maio. Sua sposo e ses otra laborores a la cultiveria ia es ance confirmada con la virus a pos.

La visones, elevada per sua pelos, ia es isolida e prosima monitorida pos la infeta de la laborores. Ma cuando probas a 13 julio ia mostra la infeta en 87% de la visones, autoriosas per sania ia comanda la mata de tota 92 700 de esta animales partal acual.

Compensa finansial va es donada a la compania cual opera la cultiveria, en un vileta a 200 cilometres a este de Madrid.

Como ance Madrid e Catalunia, Aragon es un de la puntos calda de coronavirus en Espania, un pais do on ia rejistra plu ca 250 mil infetas e 28 mil moris en la dura de la pandemica.

Joaquín Olona, la ministro de cultiva per Aragon, ia dise ier ce on ia deside mata la visones “per evita la risca de comunica [la maladia] a umanas”. El ia asentua ce lo no es clar esce “la comunica es posible de animales a umanas e reversada”.

Un posible, el ia dise, es ce un laboror infetada ia comunica la maladia a la animales sin sabe lo. Un otra teoria, per cual on ave no atesta, es ce la animales ia comunica lo a la laborores.

En otra partes de la mundo, on ia confirma aora plu ca milion casos de coronavirus en Barat e du milion en Brasil. La cuantia en ambos paises ia dupli en min ca un mense. An con un crese de la cuantia de infetas dial, la taso de moris en Brasil es jeneral plata. Ma en Barat, la moris dial crese.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).