AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Duta sur la realablia de imunia de comunia

7 julio 2020

Un studia espaniol ia pone duta a la praticalia de imunia de comunia como un modo de combate la pandemica de coronavirus. La esplora de plu ca 60 mil persones estima ce sola sirca 5% de la popla espaniol ia developa anticorpos.

On ateni la imunia de comunia cuando un virus ia infeta un cuantia sufisinte de persones per para sua sperde. Plu ca 70%, cisa 90%, de un popla nesesa es imune per proteje la noninfetadas.

La frecuentia de anticorpos contra COVID-19 es min ca 3% en rejiones costal de Espania, ma plu alta en locas con infetas plu vasta, la reporta dise. “En esta situa, metodos de distantia sosial e laboras per identifia e isoli casos nova e sua contatadas es esensal per la controla futur de la epidemica.”

La studia pare es la plu grande de sua tipo sur la coronavirus en Europa. Ance studias simil en Xina e la SUA ia trova ce lo pare ce la plu de persones es ancora nonesposada a la coronavirus, an en rejiones do la virus sirculi vasta.

Espania ia rejistra plu ca un cuatri de milion casos e plu ca 28 mil moris. An tal, min ca des moris ia aveni per dia en la plu de la tre semanas pasada.

Ofisiores en Galisia, en la norde-ueste de la pais, ia repone restrinjes en un rejion con 70 mil persones pos un plu apare de la virus ala, liada a bares local. Bares e restorantes es limitada a 50% de sua capasia normal.

A saturdi, la governa autonom de Catalunia ia repone restrinjes a un rejion con 210 mil abitores, pos un aumenta agu de la cuantia de casos de la infeta. Quim Torra, la presidente catalan, ia dise ce nun va es permeteda a vade a o de Segrià, un distrito a ueste de Barcelona cual inclui la site Lleida.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).